6:38 PM

Z nową energią.

Wróciłam.
Cieszę się.
Roznosi mnie.
Wczoraj odwiedziłam koleżankę, która ma półroczne bliźniaczki i 9-letnią córkę. Mała tuliła się do mnie cały wieczór, aż w końcu usnęła mi na kolanach. A mi zmiękło serce na kisiel. Dosłownie.
Jutro jadę w rodzinne strony, poznać mojego nowego siostrzeńca. Od dwóch dni przygotowuję ciuszki na sesję noworodkową dla niego. Zasłużył na taki specjalnie dla niego, samym faktem, że jest po prostu. Kupiłam w lumpie sweterek za dwa złote ( skrzydełka sowy też był z tego sweterka i jedna z sówek)
 Kolejny sweterek za 1zł przekształcił się w takie oto zestawy:

 Robocza koszula męża tworzy zestaw dla noworodka-rybaka. Najgorsza byłą w uszyciu ta czapka! Nigdy więcej ;)



 Ciekawe na jak długo tej energii mi starczy.
Żeby choć jeden miesiąc czuć się jak dziś...
(własnie leci nowa piosenka Braci "Po drugiej stronie chmur" - ostatnio mąż mi ją śpiewał :P - "Miałaś nie płakać, miałaś być twarda
Co z Tobą jest
Miałaś nie tęsknić, miałaś już nie śnić
Zapomnieć mnie
Miałaś nie płakać, świat poukładać
Żeby miał sens...")


8 komentarzy:

  1. jesteś genialna!! pomysły świetne, a wykonanie - naprawdę mistrzowskie! uchylisz rąbka po sesji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam genialna, korzystam z inspiracji z sieci, trochę sama wymyślam. Pewnie, że uchylę :)

      Usuń
  2. Piękne, prześliczne ubranka! Niech ta dobra, radosna energia wypełnia teraz Twoje dni.
    Pozdrawiam Cię ciepło :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana Aniu :) Mam nadzieję, że i u Ciebie nie zabraknie pozytywnej energii. Buziaki :*

      Usuń
  3. Starczy, starczy, takie maluchy dostarczają dużo energii. Podczytuję Twojego bloga i trzymam za Was kciuki :)).

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubranka! A pozytywna energia zawsze Ci towarzyszy, tylko czasami nie chcesz dopuszczać jej do głosu :P Wsłuchaj się w siebie, a usłyszysz "lalalala jaki fajny jest ten świat" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra! Sama sobie chyba uszyję takie spodnie w kratę - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dużo energii i sił. I nie mogę się doczekać zdjęć Maluszka w tych pięknych strojach.

    OdpowiedzUsuń

Klik!

TOP