2:43 PM

Jutro do domu!

Wenflon wyjęty. Sterydy już tylko doustne. Wypis jutro.
Nareszcie.
Nie chcę marudzić, bo to bez sensu, ale najchętniej zamarudziłabym dziś posta...
Z rzeczy aktualnych:
1) Pani Jehowa wciąż nie godzi się na transfuzję ani na operację. Szpital rozłożył ręce i nie jest w stanie już nic więcej pani zaoferować oprócz wypisu. Powiedzieli, że jak chce, to na własne życzenie może umierać w domu.
2) Pani z delirką jest na innej sali.
3) Jeden dzień była ze mną na sali bardzo sympatyczna Pani Ela, która wspomogła mój mózg rozmową na adekwatnym poziomie (bez sekciarskich zapędów). To pomogło mi przetrwać ostatnie dwa dni.
4) Jedzenie dostajemy zimne i ohydne ( naprawdę nie należę do osób grymaszących, ale te porcje sa podawane jak dla świń i tak też smakują!)
5) Wszyscy odwiedzający i nie znający mojego numeru PESEL myślą, że mam co najmniej 10 lat mniej ( to jest zupełnie miłe ;D )
6) Mam 1000 pomysłów na minutę.
7) Umówiłam się na piątek do fryzjera, zamierzam zmienić fryzurę i kolor włosów.

KU POTRZEBIE ZMIAN.
Jutro mój nowy początek.
Kolejny.


20 komentarzy:

  1. Na jaki kolor zmieniasz? masz piekne wlosy, ale zmainy pomagaja!! zycze szybkiego powrotu do domu!! nie wiem czy wspominalas - Twoja Siostra jest starsza czy mlodsza od Ciebie?? to podobno ma wplyw - czytalam ze mlodsze rodzenstwo ma latwiej w zyciu a od najstarszych dzieci wymaga sie najwiecej, nie wiem jak jest u Ciebie... zdrowka zycze!! lily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaję przy blondzie, ale chcę bardziej miodowy. Moja siostra jest 3,5 roku starsza. Jestem środkowa ;) Ale najwięcej to ja chyba sama od siebie wymagam...

      Usuń
    2. O środkowych dzieciach mówi się, że są niewidzialne. Zawsze ktoś jest starszy i zawsze ktoś jest młodszy. To chyba najgorsza opcja, choć myślę, że jak rodzice kochają, to nie ma to najmniejszego znaczenia.
      A ja kocham Twoje włosy. Są piękne, po prostu piękne. I kolor też! Pokażesz nam zmiany?
      Udanego początku. Nareszcie! Zawsze to coś. Wychodzisz na wolność, masz pełną głowę pomysłów, nowa fryzura w planie... Chwilo trwaj!

      Usuń
    3. Z tą niewidzialnością coś jest... A ja w końcu na wolności i szaleję już w domu :) Szyję, kleję itp.itd. Hehe :)

      Usuń
  2. Rudzielec wraca! :)) jupi :D no wreszcie Kochanie wracasz do swojego wspaniałego domku i do wszystkich sówek, które tam mieszkają :) bardzo się cieszę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niezupełnie rudzielec :P Taki miodownik wyszedł :P Sówki już ugłaskane, tylko kwiaty pod moją nieobecność zdechły :(

      Usuń
  3. Ależ dobra wiadomość. W domu na pewno szybciutko dojdziesz do pełni sił. A zmiany to chyba każda kobietka lubi :) Udanego startu w nowy początek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra wiadomość! nie ma to jak w domu... :) w swoich czterech kontach, z Ukochanym u boku i pysznym, ciepłym jedzonkiem... ;) Trzymaj się Alu cieplutko i wracaj do pełni sił - Mart(k)a

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy...bardzo podoba mi się kolor. Taki blond bardzo odmładza. Niezmiernie cieszę się, że wygrałaś tą bitwę i pełna nowych pomysłów powracasz do gry! Dzielna Dziewczynka ;) Tak trzymaj Ala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*:*:* Wygrałam bitwę, również dzięki Wam, a teraz wygram wojnę :)

      Usuń
  6. Jupi! Małolata wraca do domciu :) Teraz szyj, twórz, maluj, spiewaj, tancz i sie smiej :) duzo i glosno buziole blondasie :* ~Madz~

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do poczytania. http://bela-vida-meu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że w końcu dom. Zmiany są dobre. Zmiany fryzury pomagają bardzo. Dobrego początku:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, nareszcie :) Zmiany fryzury zawsze dodają energii do dalszych zmian :)

      Usuń
  9. Każdy początek jest dobry :) Budzi w nas nieodkryte jeszcze lądy. Trzymam kciuki! Nowe idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ani się waż zmieniać koloru włosów tym bardziej ścinać loków bo cie dorwę i uduszę wrrrrrrrrrrrrrrrrrr niech sobie nowe idzie możesz dom pomalować zmienić cichy w szafie ale nie włosy. Cieszę się ze już do domu wypis będziesz mieć,w końcu odetchniesz .Szpital to przygnębiające miejsce.
    Pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja już po fryzjerze ;P włosy dalej blond ( tylko miodowy) i dalej długie ( tylko trochę krótsze). Czyli żyć będę, zaduszenie mi nie grozi ;P pozdrawiam :*

      Usuń

Klik!

TOP