10:37 AM

Regeneracja - już wkrótce! :)

Nie piszę ostatnio,ale nie dlatego, że mam doła, tylko dlatego, że nie mam na nic czasu. Zakończenie roku w mojej szkole jest wykańczające, tysiące papierów, dziesiątki zaliczeń, dopadająca mnie furia i zmęczenie potęgują moją niechęć do pisania. Motywacją do działania są za to... zbliżające się wakacje !!!! :D Rozpoczęłam odliczanie :) Na wakacje jedziemy do Chorwacji, to już prawie pewne. Za 1,5tyg moje stópki będą przemierzać nowe, egzotyczne szlaki. Już sobie zazdroszczę :)
Z nowych wiadomości prosto z ostrego dyżuru - mam za wysokie komórki NK, ale jakoś się nie przejęłam. Już odpuściliśmy, mamy dość.
Dzidzio, czy wiesz, że  Twój tatuś ostatnio powiedział, że już chce mieć Ciebie jak najszybciej? Przyspieszyliśmy z terminem o miesiąc :)
Szczęście... :)

2 komentarze:

  1. Oj zazdroszczę tej Chorwacji, ciepła, braku komarów i wypoczynku z dala od domu.
    Mam nadzieję, że pochwalisz się pięknymi powyjazdowymi zdjęciami żebym zzieleniała z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, Twoim córeczkom potrzebna mama o normalnym kolorze skóry :) Ale zdjęciami na pewno się pochwalę! A Ty nie łam się, czasu nie przyspieszymy, ale na pewno już wkrótce wszystko się wyprostuje!:)

    OdpowiedzUsuń

Klik!

TOP