11:34 PM

"Mamamamama"

Wczoraj wieczorem, gdy na przewijaku zmieniałam Leośkowi pieluchę, spojrzał na mnie i poruszył usteczkami, z których popłynęło najpiękniejsze gaworzenie świata..."mamamama"...!!!!!!!
Od razu się poryczałam! Mówię: "Synuś, Ty powiedziałeś "mama"?"
Na co on mówi: "Bu".

I tyle na ten temat :) Więcej już tego nie usłyszałam.

Dziś też gaworzył. Tym razem brzmiało ono "bababababababababa" :)

Ależ to wspaniałe chwile, gdy Twoje dziecko nagle zaczyna robić coś nowego. Jestem taka szczęśliwa i dumna!!! :)

Ale to głupie :)



34 komentarze:

  1. Super ♡ tyle czekalas by to uslyszec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie miło to usłyszeć :) Powodzenia.. we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Miło to usłyszeć, ale pewnie naprawdę miło będzie, jak Leo mnie zawoła i będzie wiedział, że jestem jego mamą :)

      Usuń
  3. Wcale nie głupie! Ale wzruszające, miłe i długo wyczekiwane - na pewno :)
    Już za jakiś czas Leoś będzie to swoje "mama" powtarzał z pełną świadomością i kierował konkretnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wtedy to dopiero będzie!
      Co u WAS???????????????????????????????

      Usuń
  4. to nie glupie ! to są wzruszające momenty....z czasem mamaaaaaa bedzie na porzadku dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie głupie, to piękne! To wasze pierwsze dziecko, wszystko spotyka Was pierwszy raz i ta radość nie ma równych. Jak Patrysia dostała puerwszego ząbka to obdzwoniłam całą rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No..to ja podobnie. Nagrałam gaworzenie i rozesłałam do bliskich :P

      Usuń
  6. Mama to najpiękniejsze słowo świata ,w późniejszym wieku dziecka znacznie nadużywane ale i tak najpiękniejsze. Pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. To piękne. Dla takich chwil, dla tych słów warto się nie poddawać nawet gdy powoli traci się nadzieję.
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  8. To wszystko jest tak piękne i tak niewiarygodne... Nie masz pojęcia jak bardzo cieszę się Waszym szczęściem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jeszcze trochę, zobaczysz, będziesz cieszyć się swoim szczęściem :)

      Usuń
  9. Pierwsze "mama", tak długo wyczekiwane, niezapomniane dla Ciebie, najpiękniejsze. Cieszę się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, to naprawdę niezapomniane chwile:-) Mają taki niepowtarzalny smak:-) Nawet po latach miło sobie przypomnieć:-) Brawo dla Leosia i wielu jeszcze takich radości dla rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to głupie????? Absolutnie nie! To chyba jest własnie to na co czeka się całe życie. Wspaniale:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Alla, to jest dla mnie cudowne, że jesteś tak szczęśliwa, że masz takiego wspaniałego Synka :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzisz, wszystko w swoim tempie. Najpierw pełzanie, potem gadanie :)
    I zgadzam się, że słowo MAMA pierwszy raz usłyszeć jest cuuudownie. Ściska za gardło.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sciska, ściska :D
      Choć teraz głównie - bababababababa słyszę :)

      Usuń
  14. Wcale nie głupie, to najpiękniejszy moment w życiu każdej mamy tak jak pierwszy uśmiech maleństwa. Całuje Was mocno i oczywiście przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech jak cudownie :) Wspaniałe chwile przed Wami! A to dopiero początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Wy jeszcze troszkę :) I też poznacie smak tej codzienności :)

      Usuń
  16. Nie ma w tym nic głupiego ;) To z pewnością bardzo wzruszające momenty, tym bardziej, że na to słowo musiałaś tak długo czekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who has been doing a little research on this.
    And he in fact bought me breakfast due to the fact that I stumbled upon it for him...
    lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!!
    But yeah, thanx for spending time to discuss this subject here on your website.


    Here is my web site ... organic search engine optimization services

    OdpowiedzUsuń

Zasubskrybuj mnie :)

Klik!

TOP